6096751609 |
Taller impressió 3D |
2018-2019 |
Taller a centre. Secundària en general |
|
|
|
15/2/2019 - 18/5/2019 (12 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
INS Torrevicens |
|
av. Torre Vicens, 3 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Disseny d'activitats docents mitjançant l'ús d'una impressora en 3D
|
| |
Objectius |
1-Aprendre a dissenyar en 3D a nivell bàsic
2.- Conèixer el funcionament d'una impressora 3D com a eina favorable en l'aprenentatge competencial
3.- Desenvolupar habilitats i capacitats STEAM
4.- Sistematitzar el procés de disseny i terminologia 3D
|
| |
Continguts |
1.- Explorarem com un model 3D està format per vèrtexs i polígons, i com podem utilitzar aquest coneixement en modelar.
2.- L'activitat cobrirà nombroses tècniques i enfocaments de modelatge digital que són àmpliament utilitzats pels professionals.
3.- Agafaran les seves creacions des del món digital i les introduiran al món físic, aprenent a utilitzar una impressora 3D.
|
| |
Formador/a |
Antonio Martin
|
| |
Avaluació |
1. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
2. Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
A tot el claustre.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
15/02/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 2 |
dimecres |
27/03/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 3 |
dimecres |
10/04/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 4 |
dissabte |
18/05/2019 |
1530 |
1730 |
|
| |